Veilig aangekomen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Irene Ruis - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Irene Ruis - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Irene Ruis

Blijf op de hoogte en volg Irene

08 Maart 2012 | Suriname, Paramaribo

Hallo Allemaal!

Ik ben gister veilig aangekomen in Suriname! Na ruim 8 en half uur vliegen kwamen we aan in Zanderij en zijn we met de bus naar Paramaribo gegaan.
Het is nog allemaal even wennen hier! Gelukkig heeft het gister en vandaag geregend en was het niet gelijk 35 graden. Vanmiddag zijn we naar de stad geweest! We moesten namelijk nog wat witte kleding kopen voor morgen. Morgen is het hier een feestdag, namelijk Holi Phagwa. Dit is een hindoestaans lentefeest. Het is traditie om verfpoeder naar elkaar te gooien. Ik ben erg benieuwd, een ding is zeker we komen kleurrijk terug!
Hier horen jullie uiteraard nog meer over!

Groetjes

• 10 Maart 2012 - 16:14

Mark:

haaj haaj, hoe gaat het daar?
    beetje lekker weer enz? hoop et voor je. maarj hier is et wel lekker alleen af en toe regen, maarj geniet er nog maar ff van spreek je vast wel een keer weer! groetjes