Nog 6 dagen - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Irene Ruis - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Irene Ruis - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen

Door: ireneruis

Blijf op de hoogte en volg Irene

29 Februari 2012 | Nederland, Ermelo

Hallo Allemaal!

Nog 6 dagen en dan vlieg ik naar Suriname. Vandaar mijn eerste berichtje.

Samen met nog 9 studenten ga ik naar Paramaribo. Ik ga met studenten van de Pabo, Verpleegkunde, MER, SPH en natuurlijk de Calo.
Samen met Elise (Ook PMT student) ga ik stage lopen in het speciaal onderwijs. Maar hoe of wat is ons nog niet helemaal duidelijk. Ik hoop jullie daar snel meer over te vertellen!

Ik heb er in iedergeval heel veel zin in!

Hopelijk komt mijn volgende verslag vanuit het zonnige Suriname!

Groetjes

  • 29 Februari 2012 - 13:47

    Ilona:

    Heeeeel veel plezier!!! Ik spreek je van de week nog wel ff :)..

  • 01 Maart 2012 - 07:55

    Yvonne Van Den Berg:

    Super super cool om dit te kunnen mogen doen Irene, dat wordt vast een geweldige ervaring.
    Hartelijke groet

  • 01 Maart 2012 - 11:11

    Hanneke Jacobs:

    Hopelijk krijg je daar wel snel meer duidelijkheid. Veel succes en plezier met afscheid nemen en laatste voorbereidingen treffen.

  • 01 Maart 2012 - 14:33

    Nicole Schokker:

    Heeey Irene!
    Wauw.. gaaf man! Heeel erg veel plezier! Succes met je tas pakken, afscheid nemen en met je vlucht! Ik ben erg benieuwd naar al je avonturen! Heel gek, want vandaag had ik het er met Paul over dat de tijd zo snel gaat en voor we het weten al weer in Nederland terug zijn;)
    Geniett!! Heeeeel veel plezier.
    Liefs Nicole

  • 01 Maart 2012 - 15:45

    Rob Ruis:

    Ha Irene,

    Wat gaaf dat jij dit gaat doen. Ik had eigenlijk gehoopt dat je mij mee zou nemen, maar helaas ik moet het dus doen met wat berichtjes.
    Heel veel plezier, geweldige leermomenten en kijk goed uit.

    Gr,

    Rob

  • 04 Maart 2012 - 16:08

    Jannet:

    Goeie reis en heel veel succes.

    Misschien kun je er nog een leuke wandeltocht lopen.

    Wandelgroet

  • 05 Maart 2012 - 10:18

    Iris Van Oorschot:

    Hele goede reis en heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ermelo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2012

Laatste weken

05 Juni 2012

Alle tripjes

17 Mei 2012

Druk, druk, druk

03 Mei 2012

Nog maar 2 maanden.

18 April 2012

Blanche Marie
Irene

Actief sinds 29 Feb. 2012
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 15681

Voorgaande reizen:

06 Maart 2012 - 04 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: